Reklamacja jakościowa:
- Podstawą wniesienia reklamacji jest stwierdzenia wad fabrycznych folii, nie wynikających z niewłaściwego użytkowania folii lub/ i przechowywania.
- Podstawą rozpatrzenia reklamacji będzie tuleja tekturowa/plastikowa na której nawinięta jest folia Silowrap, oryginalne opakowanie kartonowe oraz paragon lub dokument zakupu folii.
- Wypełnienie protokołu reklamacyjnego (dostępnego na stronie) i przesłanie go na maila obsługującego handlowca, przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
- Klient zostanie powiadomiony o wyniku rozpatrzenia reklamacji (pozytywnie lub negatywnie). Informacja zostanie odesłana na adres mailowy lub adres korespondencyjny podany w protokole reklamacyjnym.
Uszkodzenie folii w transporcie:
- W przypadku widocznego uszkodzenia lub częściowej utraty towaru lub/i uszkodzenia opakowania lub taśmy zabezpieczającej zawartość przesyłki musi zostać sprawdzona pod względem ilościowym i/ lub jakościowym w obecności przewoźnika.
- Zastrzeżenie co do ilości lub uszkodzeń towaru należy odnotować na dokumentach przewozowych w chwili doręczenia przesyłki oraz sporządzić protokół szkodowy w obecności kierowcy dostarczającego przesyłkę według wzorca obowiązującego u danego przewoźnika.
- Protokół szkodowy musi być podpisany przez Odbiorcę oraz przedstawiciela przewoźnika doręczającego przesyłkę.
- Przyjęcie przesyłki przez Odbiorcę bez zastrzeżeń pomimo widocznych uszkodzeń powoduje wygaśnięcie wszelkich roszczeń odszkodowawczych z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki.
- Warunkiem przyjęcia reklamacji jest dostarczenie zgłoszenia reklamacyjnego oraz protokołu szkody, wypełnionego przy kierowcy w ciągu 2 dni od daty dostawy na adres mailowy obsługującego handlowca.
Pobierz protokół reklamacyjny: